Without Tax: 0
With Tax: 0
With Tax: 0
04-12-2024
19-11-2024
Profesjonalny nadajnik produkcji japońskiej zakamuflowany w długopisie.
Podsłuch ukryty w długopisie
Pluskwa jest bardzo mała, co umożliwiło umieszczenie jej w długopisie, którym można normalnie pisać. Wbudowany superczuły mikrofon bardzo dobrze zbiera głos z otoczenia w promieniu kilku metrów.
Stabilizacja kwarcowa
Dzięki zastosowaniu ceramicznego rezonatora kwarcowego, używanego np. w zegarkach elektronicznych jako wzorzec czasu, uzyskaliśmy stabilność rzędu 0,0001 MHz. Urządzenie zachowuje fabrycznie ustawioną częstotliwość podczas przenoszenia, dotykania, czy jakiegokolwiek ruchu i jego rozstrojenie jest niemożliwe.
Doskonała czułość
Nadajnik wyposażony jest w bardzo czuły mikrofon, oraz profesjonalny wzmacniacz, dzięki któremu usłyszymy nawet szept z odległości kilku metrów. Odpowiednio umieszczony bez problemów zbierze głos z pomieszczenia o powierzchni 20 m².
Działanie poza zakresem radia FM
Częstotliwość na jakiej pracuje podsłuch znajduje się poza zakresem ogólnodostępnych radioodbiorników. Nie ma możliwości, aby ktoś przez przypadek usłyszał na zwykłym radiu transmisję przeznaczoną tylko dla Twoich uszu.
Odbiornik
Do odbioru sygnału z pluskwy polecamy wysokiej jakości skanery Uniden UBC69XLT, ICOM IC - R6, ICOM IC - R20 oraz wszystkie skanery pełnozakresowe zawarte w naszej ofercie. Z jednym skanerem może współpracować jednocześnie kilka nadajników (dzięki temu rozwiązaniu możliwe jest słuchanie wielu rozmów w różnych oddalonych od siebie pomieszczeniach, przez jeden odbiornik).
Nadajnik produkowany jest w różnych częstotliwościach.
Parametry techniczne:
- zasięg: do 300 m
- stabilizacja kwarcowa
- stabilność: 0,001 MHz
- czas pracy: 50 h
- zasilanie: 3 x baterie 1,5V LR-44
- czuły mikrofon
- bardzo dobra jakość dźwięku bez szumów i pogłosów
- wymiary: 142 x 9 mm
- nadajnik w długopisie
- 3 baterie 1,5V LR-44
- instrukcję obsługi w języku polskim
There are no reviews for this product yet.
Write ReviewThe owner of the online store does not guarantee that the published opinions come from consumers who have used or purchased a given product.
0